Tekken Tag Tournament (1999)

Alternatieve titel: Tekken Tag Tournament HD

Arcade / PlayStation 2 / PlayStation 3
Fighting

Ontwikkeld door Namco
Uitgegeven door Namco

Het geheim van succes ligt in jezelf. Verzamel je woede, verzamel je kracht, neem controle! Het King of Iron Fist Tournament is terug. Treed de Tag Team area binnen voor de definitieve vechtervaring, kies je partner en daag de andere teams uit in een gevecht voor roem en eer!

avatar van Metalfist
De story is veel te makkelijk gemaakt eigenlijk, ik slaagde er altijd in om maar met 1 ventje door de hele mode door te geraken zonder geraakt te worden. Alleen Unknown kon voor een zeer klein beetje moeilijkheden zorgen...
Verder wel een zeer vermakelijke buttonbasher en is het systeem dat je kunt wisselen wel vernieuwend alleen slecht uitgewerkt

avatar van Ansem
Best leuk spel, vooral Multiplayer dan.
De Single Player is nogal saai.

Hier heb ik vele uren aan versleten, maar wat waren dat goede tijden...
Het leukste in dit game was dat alle personages in dit game waren gepropt, maar je moest er erg veel unlocken, dus daar was je al geruime tijd mee zoet. Met twee spelers is het overigens ook dikke fun, want het leuke aan deze game was, was dat je altijd kon veranderen van personage. Ik heb mij hier erg goed mee vermaakt en daarom raad ik iedere Tekken-fan aan deze game zo snel mogelijk aan te schaffen! Cijfer: 3,5/5!

avatar van equalizersound
ik vond dit samen met DR de beste tekken vooral omdat er characters uit de oude games in voorkomen zoals true ogre en devil

Game_Kaza
Veel characters en bowlen. Dat zijn nog wel de beste dingen van het spel.

Gisterenavond deze voor het eerst gespeeld bij iemand en moet zeggen zeer leuk spel.
Vooral de teambattles zijn veel beter en toch wel zwaar.
Leuk en zeer verslavend spel.
4 sterren

avatar van Bennerd
De teambattles zijn inderdaad een van de dingen die dit spel zo mooi maakt. Net zoals de zeer ruime keuze aan characters.

avatar van Mega Man
Mijn favoriete deel in de Tekken reeks.

avatar van jossieboy12
Zeker wel de leukste tekken Van allemaal. Maar redelijk Makkelijke Story Mode. Toch wel een 3,0 waard.

de minst leuke tekken graphics waren okay en het vecht systeem is altijd goed bij tekken dus en halve punt minder dan alle andere tekken spellen

avatar van steffengamer
Is dit spel beter dan tekken 5/4?

Dr. Salvador
Wel 100X beter dan 4, en even leuk als 5 vind ikzelf

Geen mooie eind filmpjes

Juan2910 schreef:
Geen mooie eind filmpjes

Wel heel veel karakters!

avatar van Juan2910
Zeker weten! Maar geen mooie eind filmpjes!!

avatar van steffengamer
Maar er zijn wel filmpjes toch?

avatar van Juan2910
Nee joh. Niet echt filmpjes. Nadat je de laatste stage hebt gehaald, zie je je character iets doen (Geen filmpje, maar gewoon fight graphics) met een muziekje op de achtergrond. (Bij elke character hetzelfde muziekje) En dat was het. Hooguit 30 seconden durende..
Dit maakte het replay gehalte een beetje minder.. In my opinion..

AvMerode
Vroeger ging het mij, bij tekken ook veel om de filmpjes en vooral de verhaallijn, maar daarom is tekken 6 ook zo teleurstellend, het verhaal klopt niks meer van en slaat in feite nergens meer op.
Tekken 6 heeft wel gigantisch veel mannetjes en daarin kun je het wel weer vergelijken met tekken tag tournament.
Tekken 6 kun je in feite gewoon je eigen mannetje creëren met de juiste aanpak van kleding en accessoires, dat mist wel in tekken tag en vond de replay-value niet echt geweldig. (jammer dat er toen nog geen ps2 online leaderboards functie was)

Tegenwoordig speel ik dit spel af en toe nog wel, survival mode vooral en steeds mijn eigen statistieken/resultaat verbeteren.

avatar van Juan2910
Daar geef ik je groot gelijk in.. De filmpjes en de verhaallijn waren juist erg interessant.. En wanneer je de eindbaas van de arcade mode had verslagen, kreeg je een mooi eindfilmpje.. (Beetje jammer dat dat niet het geval is bij TTT)
Wat ik jammer vind aan tekken 6 is dat je geen spelers kunt vrijspelen... Erg jammer... Hierdoor is de Replay-value ook minder..
Beetje teleurgesteld in de nieuwste tekken..
Btw.. Die baas Azazel.. Met zijn 80 moves achter elkaar... Wat een irritatie toen ik de game de eerste keer speelde. (Af en toe nogsteeds)

avatar van youngtick
Dit spel kan ik echt uren en uren en uren spelen. Echt geweldig is dit spel.
Ook al zit er geen werkelijke verhaal tussen ben je met de vele characters, het geweldige muziek, de mooie stages en best wel leuke epilogues wel vermakelijk aan het spelen

5 sterren

avatar van Yestsida
Nieuwe PlayStation, nieuwe Tekken.

De eerste spin-off van de Tekken-serie. In plaats van 1-vs-1 vocht je nu 2-vs-2. Het was leuk, maar toch prefereerde ik de originele opzet. Ook leken de vechters me wat "uitgetrokken" tegenover het derde deel.

Het aantal karakters om uit te kiezen was indrukwekkend. Elk personage van Tekken 3, maar ook de missende fighters van de eerste 2 delen zaten weer in de game. De enige die miste waren de bonuspersonages van Tekken 3. Gon miste ik wel, maar aangezien Namco enkel de rechten had voor 1 deel begrijp ik het wel.

Dit is het eerste deel in de serie met een onspeelbare eindbaas: Unknown. Het design van de vrouw die doordrenkt was met een soort olie was mooi en het zwevende wolfwezen erachter was super wreed. Dit was ook moeilijkere eindbaas dan diegene in voorgaande delen.

De minigame Tekken Bowl was een leuke toevoeging, enkel wel minder tof dan Tekken Ball.

Meer dan degelijk deel, maar niet één van mijn favorieten.