Prey the Stars (2008)

Nintendo DS

Ontwikkeld door Koei
Uitgegeven door Koei

In Prey the Stars speel je een kleine hond met een gigantische eetlust. Je moet zoveel mogelijk opeten om uiteindelijk de allergrootste hond te worden. Het gaat hierbij van van kleine insecten tot grote gebouwen. Je kunt uit een van de vier beschikbare honden kiezen, en je dient alles op te eten wat op je pad komt. Dit moet je sneller doen dan je collegahonden, want jij wil tenslotte als snelste groeien. Het eten komt aan op timing, hoe beter je timing is, hoe meer je hond kan eten en hoe sneller hij groeit. Dat heeft als grote voordeel dat je hond sneller grotere voorwerpen op kan slokken. Naast het groeien, zul je je ook moeten wapenen tegen aanvallen van vijandelijke honden.