Lemmings Revolution (2000)

Strategy / Puzzle

Ontwikkeld door Take-Two en Digital Illusions
Uitgegeven door Psygnosis en Talonsoft

Het spelconcept in Lemmings Revolution is weinig veranderd met het origineel, nog steeds moet je ieder level een minimum aantal Lemmings binnen een bepaalde tijd in veiligheid brengen. Je kunt ze daarbij laten graven, hakken, klimmen, ontploffen, bouwen, zweven of de weg laten versperren. Ook zijn er nieuwe Lemmings in het spel, er zijn nu soorten die over water en lava kunnen lopen. Alle levels spelen zich af op een toren. Klim omhoog en breng de Lemmings in veiligheid door ze in een luchtballon te stoppen. Lemmings Revolution bevat honderd levels.

verbaasd!

Lemmings revolution is in 3D en ik dacht dat dat net zoals bij Worms 3D niet leuk zou zijn. Maar ik vond de levels fantastisch. Een heel leuk spel!