Colin McRae DiRT (2007)

PC / PlayStation 3 / Xbox 360
Racing

Ontwikkeld door Codemasters
Uitgegeven door Codemasters

Colin McRae, één van de succesvolste rallycoureurs ooit, scheurt zich wederom een weg over nieuwe modderige zandpaden, stoffige gravelwegen en een enkele asfaltbaan. De pollen gras, korrels zand en spatjes modder vliegen over het beeldscherm wanneer de met 850 PK uitgeruste bolide van deze populaire rallykampioen voorbij raast. In Colin McRae: Dirt blijft niets onberoerd.

avatar van Ajax&Filmfreak
Ik denk dat rudiger hem net als ik op de ps3 heeft, heb het spel voor nieuw €15,- meegenomen, had niet meer verwacht.

avatar van rudiger
Ajax&Filmfreak schreef:

Ja inderdaad , ik heb hem op de PS3 maar er zit toch `n online functie op , maar daar gebeurd helemaal niks .

MikeMannuh
Ik denk dat het gewoon gebrek aan players is. De game is al erg lang uit en Dirt 2 inmiddels ook.

avatar van mk1992
iets teveel hap-snap, allemaal kort zonder echte rode draad in de game

online mode was ook wat omslachtig met dat stemmen, ook leuk bij codemasters is dat je online nooit je tegenstanders ziet maar wel hoort

Geniale game met voldoende afwisseling tussen bepaalde races, de moeilijkheidsgraad is precies goed, en grafisch is hij zeer degelijk!