High Velocity Bowling (2008)

PlayStation 3
Sports / Simulation

Ontwikkeld door Sony

Met High Velocity Bowling moet je proberen om met jouw favoriete karakter een zo hoog mogelijke score neer te zetten op de bowlingbaan. Naast deze singleplayermode heb je ook een challengemode waarin je moet proberen om obstakels op de bowlingbaan te ontwijken. Probeer bij iedere challenge een zo hoog mogelijke score te halen. Bij goede prestaties zijn er nieuwe karakters, kleding en bowlingballen vrij te spelen.

avatar van jaspertje3
Redelijk aardig downloadspelletje voor de Ps3. De singleplayermode is eigenlijk aan de saaie kant. Als je alleen bent is ronduit saai om te spelen. Het spel kent weinig uitdaging, en dat heb je dus na een tijdje wel gezien. Als je dit met meerdere mensen speelt geeft het spel wel goed vermaak. Wij hebben met vier mensen het spel onder handen gepakt en dat was best grappig om te doen.
De challenges zijn flink moeilijk, en het is lang oefenen voordat je ze onder controle hebt. Spullen zoals stoelen, ramps en dozen zijn op de baan geplaatst, en er is in feite maar 1 manier om deze te omzeilen en eens trike te gooien. Flink lastig dus.
Het werpen met de bal gaat verassend goed. De Sixaxis controller kan perfect een echte worp nabootsen, en zelden dat de worp niet geregistreerd wordt door de motionsensor.

Ik kom uit op een krappe 3 sterren. Dit spel is eigenlijk alleen leuk als partygame. Thuis op de bank start je dit niet op. Ook vrij weinig replay-value, waardoor je vrij snel op dit spel uitgekeken bent. Maar voor de 8 euro die dit spel kost, is het zeker geen miskoop.

voor een dowloadbare game zeer goed. het werkt gewoon naar behoren en je kan echt de bal laten spinnen. het was wel flink oefenen maar dan heb je ook wat. Meer van dit soort games in de sotre alsjeblieft!

Deze is deel van de After Hours compilatie op de PS3. Is blijkbaar ook apart fysiek uitgekomen in US, echter niet in Europa volgens mij.