Swords of Destiny (2005)

Alternatieve titel: Tian Xing: Swords of Destiny

PlayStation 2 / PlayStation 3

Ontwikkeld door Artoon
Uitgegeven door Rising Star en Atari

Een kwaadaardige kracht bedreigd de natie met legers demonische beesten. Neem plaats in de schoenen van leerling samurai Yan Deh. Een moedige, talentvolle zwaardvechter die niet weg loopt van een stevig potje vechten om op die manier zijn thuisland te bevrijden van de demonische troepen.

Jack Savage
Een game die behoord tot de flop 250, low budget wil niet meteen zeggen dat het verkeerd is, maar dit spel komt veel te mager over.
Breng tenchu en devil may cry samen met een eentonige vecht stijl en een zeer lompe level design en je krijgt een zeer slaperige slasher.

Oftewel; dit spel is niet aan te raden

avatar van Bahamut Zero
0,5
Jack Savage schreef:

Oftewel; dit spel is niet aan te raden

Kortgezegt: idd 1 voor de flop 100

Dit had een prachtige game kunnen worden ...maarja wordt er met de pet naar gegooid. Ik dacht dit spel zal wel goed te spelen zijn. Maar als je bij de level komt met de draak heb ik het spel van frustratie en ergernis er uit gehaald en aan mijn broertje gegeven ( die hem weer doorgaf na één dag.)
zéér teleurstellende game.

War-Ultima
De slechtste hack&slasher ooit gemaakt, erg slaapverwekkend en eentonig.