Opoona (2008)

Nintendo Wii
Adventure / RPG

Ontwikkeld door ArtePiazza
Uitgegeven door Koei

In deze game speel je Opoona, een afstammeling van de moedige Cosmo Guards. Hij wordt tijdens een bezoek aan de planeet Landroll van zijn familie gescheiden en wanneer hij zijn ouders later weer terugvindt, liggen zij ernstig gewond in het ziekenhuis. Bovendien zijn Opoona’s broer en zus nu ook spoorloos verdwenen. Het is nu jouw taak om als Opoona erachter te komen wat er nu precies gebeurd is. Om zijn broer en zus te kunnen vinden zal Opoona koloniën moet doorzoeken. Om van kolonie naar kolonie te mogen reizen heeft Opoona echter eerst een vergunning nodig. Om die te verkrijgen zal Opoona een nieuw leven op deze planeet moeten opbouwen. Hij zal uit één van vele banen moet kiezen en relaties moeten opbouwen met de inwoners om steeds meer ingeburgerd te raken.

avatar van creepy_one
Hoezo gay? heb je het wel gespeeld....?