Drome Racers (2002)

Game Boy Advance / Nintendo GameCube / PC / PlayStation 2
Racing

Ontwikkeld door Attention to Detail
Uitgegeven door Electronic Arts en LEGO

Drome Racers is een futuristische racegame gebaseerd op Lego Racers. Drome Racers is een spel met diversen off-road auto's gemaakt van Legoblokjes. Tijdens het racen kun je power-ups verzamelen om je tegenstanders te hinderen, of om jezelf juist te helpen. Het belangrijkste onderdeel van het spel in de Career-mode. Hierin moet je een team kiezen, en met dat team moet je een serie van race-evenementen proberen te winnen. Met iedere gewonnen race verdien je geld, waarmee nieuwe auto's mee kunnen worden aangeschaft. Om je startpositie te bepalen, kun je voor het evenement een Dragrace houden. Naast de Career-mode kun je ook Arcade racen.