Wario's Woods (1994)

Alternatieve titel: Wario no Mori

Nintendo 3DS / Nintendo Entertainment System / Nintendo Wii / Nintendo Wii U / Super NES / Nintendo Switch
Puzzle / Strategy

Ontwikkeld door Nintendo

Wario’s Woods is een puzzelspel dat wat weg heeft van Tetris. De blokken zijn hierbij wel vervangen door vijandjes en bommen. Door Toad door het speelveld te sturen en objecten op te pakken en weg te gooien moet je rijen zien te maken van dezelfde soorten vijandjes om ze te laten verdwijnen. Doe dit zo snel mogelijk binnen de tijd en verzamel zoveel mogelijk punten.

Muffinhead
ik heb hem gedownload via de virtual console, het is zeer verleidelijk om hem iedere keer toch weer even aan te klikken om een leveltje te spelen