Sonic Unleashed (2008)

Nintendo Wii / PlayStation 2 / PlayStation 3 / Xbox 360
Platform / Action

Ontwikkeld door Sonic Team
Uitgegeven door Sega

In dit deel heeft Dr. Eggman de wereld in stukken gebroken en is het Sonic’s taak om deze weer te repareren door de kracht van de Chaos Emeralds te bundelen. Uiteraard wordt het een race tegen de tijd en zal Sonic te maken krijgen met een ‘weerwolf’-variant van zichzelf die nieuwe mogelijkheden opent en uitdagingen biedt.

0,5
ben benieuwd!! na heeel wat slechte delen ben ik huiverig geworden om nog een sonic spel te kopen.maar blijf hopen wie weet heeft sonic team iets geleerd van hun fouten!:)

avatar van jaspertje3
Screenshot vervangen voor packshot. Ziet er spannend uit
Dit deel zal waarschijnlijk het eerste deel worden dat weer serieus meedoet.

jaspertje3 schreef:
Screenshot vervangen voor packshot. Ziet er spannend uit
Dit deel zal waarschijnlijk het eerste deel worden dat weer serieus meedoet.

De cover bevalt me in ieder geval al Ben benieuwd naar het volledige spel net als Harry29

avatar van kArIzMa_TuRk
jaspertje3 schreef:
Screenshot vervangen voor packshot.
Thanks!
zal wel weer €65 zijn
Zit er dik in, geloof ik.

avatar van Nintendofreak

Dat is meestal zo.
Eigenlijk kan je beter een paar maanden wachten gegarandeerd dat de game goedkoper is.

avatar van Bahamut Zero
Vooral bij een multiplatformer.
Als je de PS2 versie koopt dan denk ik dat hij wel rond de 45 euro in de schappen komt te liggen.

het ziet er leuk uit kan niet wachten! Ik ga het kopen voor de wii.

Er staat wel 8 november maar komt bij mij op 14 november in de winkel

zal wel weer €65 zijn

Nou bij mij kost het voor de
wii: €50,-
xbox 360: stond er niet
ps3: €60,-
ps2:€30,-!!!???
Nou de prijzen lopen weer flink uit een zoals altijd. ook opmerkelijk is de leeftijds catogorie er staat 7+ bij wii en ps2 en 3+ bij ps3??(dit kan een fout op de site zijn!) Ik vind het op de ps3 belachelijk duur en op de wii normaal voor een game en de ps2 vind ik zeer laag maar wel fijn voor mensen met ps2! (de info komt van bartsmit.com)

joeri592
heb hem vandaag bij de bart smit zien liggen

avatar van rpger
Pijnlijke reviews. Komt er nog binnenkort een echt goed spel uit voor de Wii vraag ik me inmiddels af.

avatar van Nintendofreak
rpger schreef:

De nieuwe call of duty, Disaster day of crisis, 007 Quantum of solace zijn toch allemaal zeer goede wii games denk ik.

0,5
niks aan vind ik daglevels zijn leuk als je met gewone sonic speelt maar daar heb ik pas 1 level van gespeeld weerwolf levels zijn echt vreselijk slechte besturing drukke bijna onverslaanbare vijanden eentonig ecetera .ik heb spijt van deze aankooop.koop nooit gen sonic spel meer!

harry29 schreef:

Voor welk platform als ik vragen mag?

avatar van kArIzMa_TuRk
DarthSolidKevin schreef:
Voor welk platform als ik vragen mag?
Dat kan je bij het tabblad ''stemmen'' zien. Xbox360, bij deze dus.

joeri592
het spel is redelijk leuk, met sonic spelen is erg leuk, er zit lekkere vaart in mooie graphics en het is allemaal zeer vermakelijk, alleen is het de weerwolf kant die het hele spel verpest!!!
wat is dat slecht uitgewerkt, ik zou dit spel als ik jouw was als je hem wilt kopen gewoon ff uit de budgetbak halen

Kan eigenlijk nog geen goede conlusie trekken want hij is nog niet voor de wii beoordeeld . Toch ervaar ik spellen op de wii anders dan op andere consolses. Klinkt mischien wat raar maar ja.

vandaag gekregen ben benieuwd

hij is zeker leuk!

Ja hij is zeker leuk! Het rennen en het vechten zijn allebei leuk. Ik gebruik de GC controller dat is veel handiger dan die van de wii. Ik vind het nog wat te vroeg om hem echt 5* te geven want ik ben pas net begonnen . Maar op de wii is hij leuk. Mooi beeld (vooral scherp) lekkere gameplay en ik vind het opwindend om te doen. De drang om verder te gaan en het level te halen is hoog teminste bij mij wel dan .

avatar van Kos
Kos
Wel aardig, beetje kinderachtig. Daglevels zijn toch veruit het leukst.

avatar van Davincstyle
Ben nu bij het laatste level, jeminee wat lastig dat eggmanland....

adviesprijs gezakt naar 30 euro,

avatar van Bahamut Zero
Te gek, misschien dat ik hem nu wel haal

Beeld: 4*
Geluid: 3,5*
Gameplay: 3*
Langetermijn: 4,5*

Eindbeoordeling: 3,75* (afgerond 4*)

Daglevels zijn hartstikke leuk. Dat rennen en snelle wegen zoeken om zo de S tijd te halen is echt hartstikke leuk. Wat minder is aan het spel is dat de weerwolf versie eigenlijk de gameplay een beetje verziekt.... Het werkt niet goed en ja als je nagaat dat je de helft van het spel met die weerwolf moet spelen denk je wel eens van nou toch maar effe niet. De weerwolf is flut maar het verhaal en de sonic levels zijn hartstikke leuk 4,5*

Even voor iedereen kijk niet meer naar mijn berichten met die sterren ok? Heb je niks aan en wilde wat anders proberen werd niks dus klaar.

1,0
net, eindelijk de demo gespeeld en vondt het echt super strak!!

joeri592
weet iemand of de graphics van de ps 2 ook heel goed zijn?? die van de 360 waren echt verbasendwekkend goed!