Metal Gear Online (2008)

Alternatieve titel: MGO

PlayStation 3

Ontwikkeld door Kojima
Uitgegeven door Konami

In Metal Gear Online kunnen spelers aan de slag met de maps Blood Bath en Groznyi Grad. Blood Bath is een map die speciaal voor Metal Gear Online is ontwikkeld, terwijl Groznyi Grad, een open gebied, eerder te zien was in Metal Gear Solid 3: Snake Eater. Metal Gear Online kan met zestien spelers tegelijk worden gespeeld en kent characters, wapens en levels overgenomen van en geïnspireerd door Metal Gear Solid 4. De online game behoudt het gevechtskarakter van de Metal Gear serie; gamers worden gedropt in verschillende oorlogsgebieden waar uiteenlopende uitdagingen op hen wachten.

avatar van freek12
vette online mode,

respawnen kan wat beter. ze hebben t al aardig gecovered dat je de 1e paar seconden niet geraakt kan worden,maar toch.

avatar van Metal Stab
Helemaal de shit dit

avatar van Donkerwoud
Het zit volgens mij best stoer in elkaar voor de liefhebber van tactische shooters...maar laat ik daar niet bij horen. Ik kom er simpelweg niet helemaal in te zitten als meer casual gamer. Er hadden ook best wat meer verschillende levels in gemogen, nu lijkt het allemaal teveel op elkaar.

joeri592
dit spel ken ik niet?

Imperial Figure
joeri592 schreef:
dit spel ken ik niet?

Het is de online mode die in de originele mgs4 zit oftewel het is dubbelzinnig/ meervoudig neergezet op gamesmeter want uiteindelijk zit de online mode gewoon in http://gamesmeter.nl/game/416

De online functie doet mij niet zoveel, je moet er echt van houden, het is mij te houterig en de andere spelers zijn razendsnel dus dan heb je geen kans en het is erg sfeerloos in online vindt ik persoonlijk.

Kon mij niet echt bekoren… je bent er wel een tijdje zoet mee maar uiteindelijk heb je het snel gezien, omdat het niet echt lekker is uitgewerkt en niet soepel loopt.

avatar van jellecomicgek72
Dit was het niet echt. het ging allemaal veel te snel en de stealth leek ook wel helemaal weg te zijn. Ik begon in de online Mode steeds meer kogels af te schieten en de ´Rambo`uit te hangen