Viva Piñata: Trouble in Paradise (2008)

Xbox 360
Party

Ontwikkeld door Rare
Uitgegeven door Microsoft

De Pinata's zijn teruggekeerd naar het magische Pinata Island. Maar iets is hier gruwelijk mis. Professor Pester en zijn bende Ruffians hebben namelijk de harde schijf van de centrale computer gewist en dat heeft de nodige gevolgen voor alle nog te houden feestjes. Het is daarom aan jou om de database van verse gegevens te voorzien, en naar de pluizige snoepautomaten naar feestjes over de gehele wereld te sturen. Terwijl zo het duivelse plan van Pester wordt voorkomen, mag je nog steeds met groene vingers een eigen tuin uit de grond stampen waar de Pinata's mogen rusten, spelen en slapen.

joeri592
wilt degene die stemde een reactie geven ik ben erg benieuwd

weer een geweldige exclusive voor microsoft, not

Ravnoss
Anders dan Cohnuh vind _ik_ dit wel een geweldige exclusive. Een spel wat zowel de jongste onder ons kan bekoren door zijn felle kleurtjes en schattig uitziende pinata's, alsmede de oudere gamers die een geweldige feelgood game krijgen waarbij je alle kanten op kan met je pinata's en je tuin.

avatar van Bahamut Zero
Het spel is tegenwoordig overal te koop voor ongeveer een tientje... Moeite waard?

Ravnoss
Ik vind het uitermate vermakelijk en een tientje zeker waard.

avatar van andnino
Zeer zeker een tientje waard, al is mijn reactie wat laat. De meeste verbeterpuntjes van het vorige deel zijn hierin bijgeschaafd. Jammer genoeg nog wel wat krom Nederlands af en toe, en sommige dingen van de besturing lijken wat onlogisch. Maar daartegenover staan vele voordelen; je kunt dingen tussen tuinen heen en weer sturen, je hebt Pinarctica en de Woestijn met vele nieuwe pinatas, nieuwe bloemen en bomen, en bijna overal überhaupt meer opties.