Men of War (2008)

Strategy

Ontwikkeld door Best Way en Digital Mind
Uitgegeven door 1C en 505

Men of War is een strategiegame die zich afspeelt in Europa gedurende de Tweede Wereldoorlog. De game is door de ogen van drie verschillende partijen te spelen: de Soviets, de Geallieerden en de Duitsers. Elk verhaal is anders en brengt je in verschillende gebieden van Rusland, Noord-Afrika, Oekraine, Griekenland, Duitsland en Italië tot de Grote Oceaan.

avatar van Tha Luz
jzus wat ziet dit er slecht uit zeg!.
Dat plaatje alleen al ziet er niet te best uit,

avatar van jaspertje3
Tja, 't is maar een screenshot. Voor zover ik weet is de echte hoes nog niet verschenen.

maar dan ziet het er nog slecht uit:P
En aangezien ze de screenshots meestal mooier maken dan dat het echt is...Anyway CoH ziet er veel beter uit en die is 2jaar ouder;P

Tha Luz schreef:
maar dan ziet het er nog slecht uit:P

er valt toch weinig te zeggen over dat plaatje en wat is er mis mee? het ziet er degelijk uit.

avatar van Jorge-E
Dan heb jij duidelijk nog geen Company of Heroes gezien.
Maar graphics maken mij geen reet verschil uit en dit ziet er top uit.

Jorge-E schreef:
Dan heb jij duidelijk nog geen Company of Heroes gezien.
Maar graphics maken mij geen reet verschil uit en dit ziet er top uit.

uit dat plaatje kan ik niet op uit maken hoe de graphics er uiteindelijk uitzien dit plaatje is toch geen live shot van het spel zelf?

avatar van Jorge-E
Het ziet er toch zo uit. Een kerel met een vlammenwerper valt een andere gast aan en daar werd op ingezoomed en de ingame screenshot is geboren.

Jorge-E schreef:

voor een strategie spel vind ik de camera stand behoorlijk raar ook al is die ingezoomed.

avatar van Jorge-E
Gewoon de camera rotaten en dergelijke. Bij een game als Company of Heroes kun je de camera zo houden dat het lijkt op een FPS

inderdaad!
Kom op mensen,dit kan toch wel beter anno 2008 CoH is van 2006 en dat was stukken mooier,wel vreemd dat jullie hier(behalve Jorge-E)dit een mooie screenshot vinden.Maar ach genoeg gezeurt over dit!Laten we het maar weer over het spel hebben maar ik denk dat ik het zowiezo niet ga kopen aangezien goede graphics erg belangrijk zijn bij mij.

eindelijk een normale poster:D

Hoera!!!

Hier moet ik de demo eigelijk eens van downloaden

joeri592
ik vind hem nu nog leleijker

avatar van Tha Luz
Inderdaad niet erg indrukwekkend,maar is niet erg voor een b-spel.

avatar van oliver
Ik heb net de (Russische) demo gedownload, en het spel ziet er geweldig uit, de graphics zijn goed en de gameplay ook.
Dit plaatje ziet er toch ook niet slecht uit vind ik.

Als iemand mij naar een anderstalige demo kan linken? Alles is beter dan Russisch.

Weer een WO2 game ik denk dat het nu wel genoeg zijn.

Ik denk van niet.

avatar van oliver
Er zijn er nooit genoeg

avatar van bvonk
1,5
Demo is te downloaden via Steam. Steam heeft nu ook een actie voor dit spel 66% korting €4,41. Of samen met de uitbreiding voor €10,87.

Ik ga de demo eens proberen.

k w
Ik heb net deze game op Steam gekocht voor een tientje. Ben nu bij de 1ste missie. En ik sta er tog behoorlijk van te kijken, wat een mooi spel!

Het is een game waar je veel mee kan doen, zo kan je bijvoorbeeld de tegenstanders die je dood schiet ''looten'' (munitie /wapens/helmets). Je kunt zorgen dat je de mannetjes die je bestuurd hun wapens reloaden, kiezen welke wapens ze gebruiken etc. Dat is zeker een pluspunt! Verder ziet het er grafisch ook schitterend uit.

Minpuntje is dat het soms zo realistisch is dat je af en toe het overzicht verliest, besturing is ook beetje lastig. Maar zeker aanrader voor mensen die van games als Company of Heroes houden.