Redcat: Taal (1997)

Educational

Ontwikkeld door Davilex
Uitgegeven door Davilex

Leer spelenderwijs beter omgaan met de Nederlandse taal. Speel samen met Redcat, WhizzKitty of RoboCat één van de vele verschillende taalspellen. Door het maken van toetsen op de Catcomputer kan je zelf je eigen score bijhouden.

deze was wel grappig,
vroegah

avatar van markwiering
Vanaf hier vond ik Redcat niet meer leuk. Vandaar geef ik een 2. Waar Redcat eerst nog educatief en leuk was, was dat ''leuke'' hier volledig verdwenen en was het alleen nog maar educatief. Dat vind ik een grote fout van Davilex. Het eerdere plan om spelletjes te spelen en dingen leren te combineren vond ik een stuk aangenamen dan dit, waar alle lol en spanning verdwenen was. Een beetje lopen prutsen met de catcomputer... Dit heb ik nooit leuk gevonden.