Command & Conquer: Red Alert 3 (2008)

PC / PlayStation 3 / Xbox 360
Strategy

Ontwikkeld door Electronic Arts

De Sovjet Unie wil na hun nederlaag in Red Alert 2 weer aan de macht komen. Om dit te bereiken smeden ze een plan om Albert Einstein te vermoorden en zijn tijdreis technologie te gebruiken om terug in de tijd te reizen. Maar, wanneer de Sovjets terug in de tijd reizen gaat er iets mis, waardoor er een derde wereldmacht ontstaat, genaamd: The Empire. Met nog een concurrent voor de macht over de wereld, is er nog maar één resultaat mogelijk, een nieuwe wereldoorlog.

Systeemeisen vandaag vrijgegeven:

Windows XP/Vista
Processor: 2.0 Ghz (Vista: 2.2 Ghz)
RAM: 1 GB
Hard Drive: Media: 6 GB, EA Link: 12 GB
DVD Drive: 8x Speed
Video: NVIDIA GeForce 6800, ATI Radeon X1800 of beter
Geluid: DirectX 9.0c compatible
Online Multiplayer: 512 Kbps

avatar van Stan
Valt opzich nog wel mee..

Zie bron!

Iedereen die Command & Conquer 3: Kane’s Wrath op de kop heeft getikt en de code voor de Red Alert 3-bèta heeft geregistreerd, kan sinds dit weekend met die bèta aan de slag. Als je je dus geregistreerd hebt, is het verstandig om even je mail te bekijken! In de bèta kun je met alle drie de facties aan de slag en krijg je toegang tot alle eenheden, waarmee je online jezelf moet bewijzen.

Veel plezier gewenst aan de gelukkigen die al mogen spelen

avatar van paulisdik
Is de releasedatum voor de ps3 nog niet bekendgemaakt?

avatar van jaspertje3
Ps3 versie komt later, datum inderdaad nog niet vastgesteld.

Red Alert 3 voor de PS3 is officieel on hold gezet

En komt later uit als de Xbox360 en PC versie.
Hoeveel later weet niemand en ook niemand weet waarom Red Alert voor de ps3 on hold is gezet.

avatar van Thomas83
Ik ben niet zo van RTS, dus dikke kans dat ik dit spel niet ga spelen, maar je zou hem bijna kopen voor de cover alleen al. Wat een juweeltje zeg. Een van de mooiste ooit.

avatar van bvonk
Heb de Beta een paar keer gespeeld. Zit allemaal erg leuk in elkaar maar vind het allemaal wel erg veel fanta. Ik hou toch meer op games die redelijk met de echte wereld kloppen. in C&C 3 zitten ook veel onrealistische dingen maar RA3 gaat nog een paar stappen verder. Een beetje te ver voor mij.

Maar er komen wel erg mooie filmpjes in deze game met oa Natasha (Gina Carano) en Lt. Eva McKenna (Gemma Atkinson). Dus blijf deze game nog wel even in de gaten houden.

avatar van Thomas83
Van die fantasiedingetjes in spellen hou ik ook nooit zoveel. Of het moet een spel zijn die daar echt puur om draait en het heel goed doet, zoals een Halo of Half-Life.
Maar mijn broer speelde Red Alert erg veel, en die filmpjes zagen er wel waanzinnig goed en leuk uit. Kan me nog een prachtige intro herinneren. Dat zal in deze titel vast ook allemaal niet ontbreken.

avatar van bvonk
Hier nog een filmpje!

Ziet er erg goed uit, lekkere babez en veel bekende film/tv gezichten.

avatar van rpger
Hey bvonky thx for the tip! Wat ziet dat er weer vertrouwd B-filmerig uit, maar dit keer wel met een steller cast! Peter Stormare, Tim Curry, Jonathan Pryce wow! Maar mijn god wie is dat blondje!! kwijl kwijl...

De blonde is Jenny McCarthy
Zit in verschillende films zoals
John Tucker Must Die
Scary Movie 3
Scream 3

Ze speelt Tanya in RA3

avatar van DoraRing
Dit wordt toch niks.
Noujah, vergelijke met Starcraft 2 dan

avatar van KoomBa
Als ze het maar niet helemaal gaan verpesten met deze Red Alert vervolg. Na ra1 deden ze het goed met ra2 , maar deze zie ik (nog) niet zitten.

zit hier echt op te wachten, eindelijk weer een Red Alert in de Command and Conquer serie

Echt een spel voor de wintermaanden! Kan niet wachten!

avatar van DoraRing
5 dagen nog

avatar van Martijn
8,8 in PCGP, had hoger verwacht maar zeker niet verkeerd, ik ben benieuwd al denk ik niet dat het aan vorige delen kan tippen...

avatar van N811
Martijn schreef:
Dat is idd een tegenvaller. Zeker als je weet dat warcraft III een 9.2 kreeg.

avatar van aire.
OMG, die hoes schopt kont

Hebben ze trouwens nog iets aangepast aan de knoppen tov het vorige deel?

avatar van Martijn
Bedoel je met sneltoetsen enzo?

ja inderdaad.

avatar van davidov
Ik kan niet wachten. Een hele hoop staat me niet aan maar ik ben zelf ook zeer positief over C&C3. Een hoop gezeik maar het spel was en is nogsteeds een waardig opvolger in het huidige tijdperk. Tuurlijk komt dat met een aantal aanpassingen maar als je kijkt naar hoe mooi het is en toch tevens vrij soepel en stevig draait (EA!!! generals zoog kont nota bene, zelfs op mijn vele jaren nieuwere systeem loopt het schandalig slecht). Bovendien kijk eens hoeveel meer aandacht er was besteed aan de filmpjes en sfeer in vergelijking met generals.

In dat opzicht denk ik dat dit deel prima dik in orde zit. Aan het budget, de acteurs, de muziek, de aandacht voor sfeer en bizarre units te zien gaat het helemaal goed komen. Geen slap aftreksel maar een volle titel. Enige bezwaar is dat ik me afvraag of ze het pad compleet bijster zijn. Ik bedoel....ik heb nog maar weinig gezien maar bijv de apocalypse tank was altijd de grootste en zwaarste tank. Nu is het meer een gestroomlijnde supergadget.

We zullen zien, ik denk dat ik het morgen ga halen. Het is voor het eerst in jaaaaren dat ik een spel zou kopen voordat ik het heb gedownload. Ik ben voor kopen, maar tegen bedrogen uitkomen en een dagloon weggooien.

Wat ik hoor van de soundtrack trouwens....wow...heel anders dat wel. Orkestraal vooral. Meh nieuw tijdperk he.

avatar van davidov
whaha wat ik dus zei over downloaden. Koop je het spel, werkt het niet! (launchen van het menu is de nekslag). Bah.

Maar de 1e patch is er alweer, hopen dat dat werkt.

avatar van Martijn
@ davidov, zon beetje al mijn kameraden doen wel eens een potje generals, op kut pc's laptops etc. Loop allemaal prima.
Generals had gewoon ingame filmpjes, niets mis mee.

Off-topic discussie verwijderd.

avatar van N811