Unsolved Crimes (2008)

Nintendo DS

Ontwikkeld door Now
Uitgegeven door Empire

In Unsolved Crimes speel je een jonge beginnende detective die samen met zijn partner de mysterieuze ontvoering van het opkomende model Betsy Blake proberen op te lossen. De game speelt zich af in het New York van de jaren '70, waarin je de waarheid zult moeten onderscheiden van de leugens en Betsy moet vinden voordat het te laat is. De game laat je rond lopen in New York waarin jij aanwijzingen moet vinden op plaatsdelict, puzzels oplossen en vragen beantwoorden. Door gebruik te maken van de stylus van de Nintendo DS kun je sporen markeren, routes en memo’s vinden. Naast de voortdurende ontvoeringszaak kun je ook acht andere zaken oplossen.

avatar van Tha Luz
Klinkt best leuk.

avatar van Deftones_JP
Inderdaad, klinkt als een old-skool adventure. En die zijn tegenwoordig zeldzamer dan nederlandse clubs met champions league succes.

avatar van drezic
Deftones_JP schreef:

hotel dusk! Zeer goed te pruimen.

Ben benieuwd naar deze titel!