Speed Devils (1998)

PC / Sega Dreamcast
Racing

Ontwikkeld door Ubisoft
Uitgegeven door Ubisoft

In Speed Devils begin je als rookie in de careermode, als je elk einde van een wedstrijd tot een goed einde weet te brengen dan krijg je daarvoor de benodigde punten om in de ranking te stijgen en flink wat prijzengeld om je auto op te pimpen. Elke wedsrijd die je raced hebben verschillende weersomstandigheden zoals regen en zonneschijn. Als je op het eind tweede staat in de ranking wordt je uitgedaag door Driver X om te gaan strijden om de fel begeerde eerste plaats.

avatar van yurrenstein12
Ik vond Speed Busters al een tof spel, maar Speed Devils is nog veel leuker. Het is eigenlijk hetzelfde spel, maar dan met meer banen, meer auto's, en meer mogelijkheden. Ik gaf Speed Busters 5*, en zou Speed Devils het liefste 10 sterren willen geven. Maarja.... dat kan niet, dus ook maar

Topspel