Zoo Keeper (2002)

Alternatieve titels: Zoo Keeper DX: Touch Edition | Zoo Puzzle | Zooo | Zookeeper DX TouchEdition | Zoo Keeper 3D

Game Boy Advance / Nintendo DS / PlayStation 2 / Android / Apple iOS / Nintendo 3DS / Arcade / Mobile
Puzzle
single player / multi player / online (verschilt per platform)

Ontwikkeld door Robot Communications, Kiteretsu en Buddiez
Uitgegeven door Robot Communications, Kiteretsu, Success, Ignition en 505

Door gebruik te maken van het Touch Screen, is het de bedoeling om lijnen te maken van drie of meer dieren van dezelfde soort. Deze dieren worden dan "gevangen". waardoor andere dieren op hun plaats vallen. Probeer zoveel mogelijk lijnen te maken om tot zo hoog mogelijke scores te komen. Spelers kunnen ook gebruik maken van de DS draadloze communicatie door tegen elkaar te spelen met gebruik van één Game Card.

avatar van krusty
Ontzettend verslavend puzzel spel!

spelfreak
krusty schreef:
Ontzettend verslavend puzzel spel!
ik vind het best een leuk spel maar ik (luister goed: ik) vind een 5,0 overdreven niet superverslaven een beetje maar maar superleuk nee 3,0

avatar van Jim Carrey
Ooit bij een vriendje op de DS gespeeld, vermakelijk maar ik vind het nou niet echt verslavend, maar wel heel aardig om eens te spelen als je je vreselijk verveelt.

gewoon match-3 game met dieren. Leuke "quest" mode met wat uitdagingen, maar verder naast goede production-values natuurlijk in tijden van smartphone-games helemaal niks speciaals meer.