Ace Combat: Squadron Leader (2004)

Alternatieve titels: Ace Combat 5: The Unsung War | AC5: Faibu Ji Ansangu Uo

PlayStation 2
Flight / Simulation

Ontwikkeld door Namco
Uitgegeven door Namco

Het jaar is 2010. Na een verrassingsaanval is de Sand Island Base in Opperste staat van paraatheid. Jouw eskader kiest het luchtruim om een oorlog tussen twee supermachten te voorkomen. Jij speelt als Blaze, een nieuwe recruut van de OADF (Osean Air Defense Force), toegewezen tot het illustere 'Wardog Squadron'. Het is een zware taak om vanuit je cockpit drie medepiloten aanwijzingen te geven voor een gecoördineerde luchtaanval, maar zodra de eerste warmtezoekende raket zijn doel heeft gevonden, gaat de strijd van start.

avatar van Quaest
Het besturing van spel is super. Maar alleen jammer dat het graphics niet scherp is. Maar toch heb ik wel erg genoten van.