Airwolf (1988)

Nintendo Entertainment System
Action / Shooter

Ontwikkeld door Acclaim
Uitgegeven door Acclaim

Dit spel plaatst je in de cockpit van de bekende helikopter Airwolf. Met deze gevechtsmachine is het jouw taak om alle gevangenen uit de POW (prisoner of war) kampen te redden en de vijandelijke luchtmacht uit te schakelen in dertig verschillende levels.

1,5
Dit is was echt slecht zelfs toen.

avatar van ReMyTje86
Vond wel mee vallen, ik weet niet wat je slecht bedoelt. Ik kwam hele tijd tot lvl 6 en dat was het.

avatar van glimlicht
1,5
Hmm...

Tot level 6 gaat moeilijk worden met zo'n houterige besturing. Heb zelfs nog zo'n speciale joystick voor dit soort spellen. Maar het blijft veel te traag met draaien en als je in leven kan blijven is je fuel weer in no-time op.

Vond de intro filmpjes wel leuk Maar verder niet aan mij besteed.

*1,5