Spider-Man: Web of Shadows (2008)

PC / PlayStation 3 / Xbox 360 / Nintendo Wii

Ontwikkeld door Shaba en Treyarch
Uitgegeven door Activision

Spider-Man: Web of Shadows speelt zich af in een vernietigd en onherkenbaar New York. Een mysterieus zwart goedje lijkt over de hele stad te zijn verspreid en zorgt voor grote chaos. Rookpluimen stijgen op uit de stad. Het is aan Spidey om uit te zoeken hoe dit komt en er een punt achter te zetten. Er zijn allerlei nieuwe moves en combos’s die je kunt uitvoeren in de straten en op de daken van New York. Je moet met of tegen populaire helden en schurken uit het Marvel-universum vechten.

avatar van ps3me
ongeloofelijk dat hier maar 2 stemmen op zijn uitgebracht...
'T is een best wel een goed spel hoor!

avatar van eltorro
De ps2 versie is vreselijk. Als ik daar op zou stemmen zou het wel 0,5* worden. Ik stem maar niet want volgen mij is alleen die ps2 zo slecht, en dan gaat het cijfer zo omlaag. Binnenkort heb ik de xbox 360 versie, maar afwachten hoe die is.

Heb hem voor de Ps2. Zwaar irritant hoe dit spel is gemaakt. 2 voor de moeite.

avatar van Dark Lord Andrew
Echt het beste spider-man spel wat ik in tijden heb gespeeld. De graphics zijn prachtig en de combat is heel erg over-the-top en supergaaf. De bossbattles zijn ook geweldig gaaf. Zeker spelen als je van spider-man spelletjes houd!

avatar van morris_rednalooz
De PS2 versie kun je eigenlijk ook niet beschouwen als dezelfde game, ik bedoel PS2 versie is het zicht zelfs nog vanaf de zijkant (2D).

avatar van Black Adas
Dit was zeker een goed spel, maar er was dan zo'n punt in het spel dat heel langzaam ging of tenminste zo voelde. Ik hoopte dan altijd dat het snel voorbij zou zijn met die missie, maar daarna was het dan weer een gewelig spel. Het is ook gelukkig niet als Spiderman-3 waar je met steeds dezelfde combos al die bosses kon verslaan.