Maximo: Ghosts to Glory (2001)

PlayStation 2 / PlayStation 3
Platform / Adventure

Ontwikkeld door Capcom
Uitgegeven door Capcom

De heroïsche koning Maximo is verraden en genadeloos vermoord door zijn voormalige vriend en vertrouweling Achille. De koning sluit een pact met de Dood om het leger zombies van de verrader te vernietigen, in ruil voor een kans om terug te keren naar het land der levenden.

feeder
Fantastische game, helemaal mijn genre.

Deze was lekker pittig van wat ik me herinner. Leuk dat je hem nou op de ps3 kan krijgen, misschien toch eens doen.

avatar van CarealotCarrot
Pittig is het spel inderdaad. Maar dan op een redelijk oneerlijke manier, de camera staat namelijk bijna nooit goed en het vechten werkt voor geen meter. Het vervolg vind ik een duidelijke verbetering.

Voor zover ik me kan herinneren was het juist niet onredelijk. Gewoon lekker uitdagend en daarmee ook behoorlijk verslavend.

Al zou het niet de eerste keer zijn dat iets wat in de herinnering heel wat lijkt hedendaags toch net iets anders blijkt uit te pakken.