Metal Slug 7 (2008)

Nintendo DS
Shooter / Action

Ontwikkeld door SNK
Uitgegeven door Ignition

In Metal Slug 7 neem je het op tegen allerlei groepen terroristen. Tijdens het spel krijg je verschillende wapens tot je beschikking. Daarnaast kun je ook allerlei voertuigen zoals tanks gebruiken. Je kunt spelen met zes verschillende personages. Het is je doel om zeven uiteenlopende missies tot een goed einde te brengen. Ook is er een Combat School aanwezig waarin je missies kunt voltooien die geen invloed hebben op de verhaallijn.

het is een gave game
een aanrader

kiriyama
Helaas nooit gelukt om op normal uit te spelen. M'n reflexen zijn gewoon niet snel/goed genoeg. Toch wel weer een vermakelijk spelletje, al is de flair er wel wat vanaf. Het kan dan ook niet mee met de beste delen uit de serie. Vermakelijk, maar enkel voor een zachte prijs.