M.A.C.H.: Modified Air Combat Heroes (2007)

Alternatieve titel: Mach

PlayStation Portable
Flight / Action

Ontwikkeld door Kuju
Uitgegeven door Sierra

In de races van M.A.C.H. vlieg je met je straaljager over vastgestelde tracks. Verspreid over het parcours liggen upgrades, zoals raketten, mijnen om andere deelnemers te hinderen, en stealth, dat je tijdelijk onzichtbaar maakt en ook immuun voor raketten. Daarnaast heb je een Mach-meter. Met deze meter kun je je afterburner activeren voor een flinke turbo boost. In de Career Mode speel je verschillende toernooien waarmee je geld kunt winnen. Met dit geld kun je je straaljager upgraden op gebied van uiterlijk en prestatie. Naast de Career-modus heb je ook een Arcade- en Challenge-modus.