Zoo Tycoon (2001)

Simulation

Ontwikkeld door Microsoft
Uitgegeven door Microsoft

Je beheert een echte dierentuin! Laat je gaan en bouw de gezelligste en fraaiste dierentuin die je kunt bedenken. Je hebt de zorg voor onvoorspelbare en ongetemde beesten- en dan hebben we het alleen nog over de bezoekers. Houd iedereen tevreden als een ware Zoo Tycoon!

avatar van ps3me
Een geweldig spel dit!
En deel 2 al helemaal zeg, ik maakte complete savannes etc..

avatar van polopolo150
Aardige spel, maar niet verslavend.

Natan85
Oh, en das slecht

avatar van polopolo150
Natan85 schreef:
Oh, en das slecht

Nah, ik leg het gewoon mager uit...

Wat ik bedoel is... het is leuk voor een paar dagen, maar het is niks bijzonders in mijn ogen... ik heb niks met dierentuin dingen enzo. Geef mij maar Roller Coaster Tycoon of Airline Tycoon of Simcity 4...

Leuke variatie tegenover de rollercoaster tycoons dat wel, maar het kon mij niet blijven boeien, dus heb ook maar een 5-tal parken gespeeld. Het zijn niet de klanten, maar de dieren die nu specifieke wensen hebben naar ondergrond, bomen, ruimte... en kan mij nog herinneren dat het nóóit goed was , beetje gras teveel, beetje water te weinig, beetje... Iemand noemde het hierboven 'te statisch' en kan me daarbij aansluiten, dus niet helemaal mijn ding.