Brain Lord (1994)

Super NES
Action / RPG

Ontwikkeld door Produce
Uitgegeven door Enix

Jij bent Remeer, zoon van de laatste der 'Dragon Warriors'. Maar toen je nog klein was, is je vader op queeste gegaan om de laatste draak te vinden en is nooit meer terug gekeerd. Nu jaren later, heb je besloten om zijn reis na te bootsen, in de hoop een verklaring voor je verleden te vinden. Samen met de hulp van zijn vrienden, Kashian de premiejager, Barness de guru, Rein de krijger en Ferris de heks, zal Remeer de gevaarlijkste kerkers van het land moeten trotseren.

avatar van PC.ENGINE.FAN
Fantastisch spel met dezelfde engine van the 7th Saga. Was op momenten even moeilijk omdat je echt moest puzzelen. We zijn nooit ver gekomen, maar de muziek was wel subliem.