The Regiment (2006)

Alternatieve titel: Terror Strike

Ontwikkeld door Kuju
Uitgegeven door Konami

In de duistere wereld van het internationaal terrorisme wordt één echte naam gevreesd: de S.A.S. Getraind in de meest realistische omstandigheden en geperfectioneerd tot het maximum, is de S.A.S. 's werelds meest gerespecteerde en gevreesde anti-terrorisme eenheid. The Regiment, gebaseerd op scenarios geleverd door S.A.S. veteranen, is een simulatie van gevechten in kleine ruimtes. Geef leiding van teams van vier man tijdens aanvallen op terroristische bolwerken. Red gijzelingen die onder schot genomen worden. Vecht in de Britse straten tijdens een reddingsoperatie bij het regeringsgebouw of voorkom dat de terroristen het ondergrondse vervoer overnemen.