Fullmetal Alchemist 2: Curse of the Crimson Elixir (2004)

Alternatieve titel: Hagane no Renkin Jutsushi 2: Akaki Elixer no Akuma

PlayStation 2

Ontwikkeld door Racjin
Uitgegeven door Square Enix

Wanneer Edward en Alphonse horen dat er veel mensen in verschillende regio's verdwijnen zijn ze gealarmeerd. In Resembool, ontmoeten Edward en Alphonse een raadselachtige alchimist, Jack Crowley en een entiteit, Phantom. Na verder onderzoek blijkt dat Phantom een verband heeft met de verschillende verdwijningen van de mensen en dat zij ook schuld hebben aan de Gollems, wezens die zomaar opeens op iemands land verschijnen. De broers worden, samen met Riza Hawkeye, op onderzoek uit gestuurd, om een dorp te onderzoeken dat door deze monsters wordt geteisterd.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.