Tao's Adventure: Curse of the Demon Seal (2005)

Alternatieve titel: Tao: Mamono no Tou to Mamono no Tamago

Nintendo DS

Ontwikkeld door Konami
Uitgegeven door Konami

Jij bent Tao, een jonge magie student, wonend op Bente Island. Je geboorte-stadje is vervloekt geraakt, doordat het zegel op de nabij gelegen monster toren, Mondominio, gebroken is. Monsters spillen nu uit de toren en veranderen de dorpelingen in steen. Nu is het aan jouw om Mondominio te doorzoeken naar het legendarische monster ei, wat je familie en vrienden zou kunnen redden. Aan het begin van je tocht ontmoet je het vriendelijke monstertje Petcho, die aanbied je te helpen en alle hulp blijkt welkom in de levensgevaarlijke monster toren.

Schijnt een beetje vervolg te zijn op Azure Dreams, die vond ik geweldig, dus ben hier wel benieuwd naar.

Squall Lionheart schreef:
Gisteren deze aangeschaft. Had hem nog nooit eerder zien liggen. Kreeg wel geen al te goede reviews, maar als ik het zo in het snelle lees, vermoedelijk gewoon een kwestie van persoonlijke smaak en niet zo zeer omwille van gebroken gameplay of zo.