Shin Megami Tensei II (1994)

Game Boy Advance / PlayStation / Super NES

Ontwikkeld door Atlus
Uitgegeven door Atlus

Dit vervolg speelt zich ongeveer dertig jaar later af, nadat de held uit het vorige deel zijn 'devil summoning' kracht heeft gebruikt om de wereld te herschapen tot een plek waar zowel chaos als orde in balans samen leven. Maar deze balans was maar van korte duur, een snel-groeiend donker nieuw geloof, Mesia, en het relatief vredigere geloof, Gaia raken verstrikt in een oorlog. Al snel nemen de mesians, met geweld, de plaats in van nummer een godsdienst in het land. Enkele jaren later ziet de gepensioneerde arena-vechter Okamoto een man vechten met een demoon. Hij weet de man te redden en vraagt nieuwschierig wat er gebeurde, maar al snel blijkt dat de man zijn geheugen kwijt is geraakt. Okamoto lapt hem op en traint hem om opnieuw, als Hawk de arena-vechter, wat van zijn leven te maken, maar zijn demonische verleden zal hij niet zomaar achter zich kunnen laten.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.