Bill & Ted's Excellent Adventure (1990)

Alternatieve titels: Bill & Ted's Excellent Video Game Adventure | Bill & Ted's Excellent Game Boy Adventure

Commodore 64/128 / Commodore Amiga / PC / Atari Lynx / Nintendo Entertainment System / Game Boy

Ontwikkeld door Rocket Science, Off The Wall en Beam
Uitgegeven door LJN, Capstone, IntraCorp en Atari

Bill S. Preston Esq. and Theodore "Ted" Logan worden wederom door Rufus geroepen om een foutje in het tijdscontinuüm te repareren, tijdsbandieten hebben verschillende belangrijke figuren uit de geschiedenis gestolen en ze in verkeerde tijden achtergelaten. Aan Bill en Ted de eer om deze 'dudes' in hun correcte tijdsperioden terug te krijgen. Als dit niet hersteld wordt, zal het grote concert waar de Wyld Stallyns hun carrière zullen beginnen, nooit plaatsvinden en zal de wereld nooit door hun rock in vrede verenigd worden.

Film was leuk spel was dramatisch slecht!