Carmageddon: Splat Pack (1997)

Ontwikkeld door Stainless
Uitgegeven door SCi

Carmageddon Splat Pack is een officiële uitbreiding op Carmageddon. Doel hierbij is niet persé om als eerste te finishen, maar om te winnen. Dit kan je namelijk ook bereiken door al je tegenstanders uit te schakelen. Daarbij geeft het doodrijden van voetgangers en honden je extra tijd, wagenupgrades, enz. Alle voetgangers dood rijden is eveneens een manier om een race te winnen. De uitbreiding bevat onder andere nieuwe tracks, auto's en omgevingen.

renkum
Ik probeerde deze toe te voegen, maar helaas was ik 48 uur afwezig, zodat ik niet een verbetering in de beschrijving kon geven.

Maar maakt niet uit. Dit deel is een volwaardige uitbreiding t.o.v. carmageddon!

avatar van Evil Eye
Leuk spel, het spreekt me zondermeer aan.

Heb deze nooit beoordeeld op Gamesmeter kwam ik net achter, dus bij deze:

Meer van hetzelfde, maar wel net zo leuk. Carmageddon was in de jaren 90 echt geniaal.

Las vanmorgen dat er mischien een remake uitkomt, zou te gek zijn.