Front Mission 2 (1997)

PlayStation
Strategy / RPG

Ontwikkeld door Square
Uitgegeven door Square

Jij bent Ash Faruk, commandant van het 'Muddy Otters' wanzer-squadron van de OCU (Oceanic Community Union). Als er tijdens een routine patrouille in het gebied Alordesh, plotseling een rebellen aanval losbarst. De ontevreden inwoners willen onder de OCU controle uit en hebben een pact gesloten met het 'Revolutionary Army'. Ash weet met zijn divisie ternauwernood te ontsnappen en wordt vervolgens ingezet om het gebied terug in te nemen, waardoor hij wordt meegesleurd in een strijd waarvan zijn geweten hem probeert te weerhouden.