Mario Tennis: Power Tour (2005)

Alternatieve titels: Mario Tennis Advance | Mario Power Tennis

Game Boy Advance / Nintendo Wii U
Sports

Ontwikkeld door Camelot

Racket-fans kunnen hun talenten nu op de tennisbaan vertonen in een uniek role-playing tennis-avontuur. Dit vervolg op Mario Tennis leidt spelers op in de Royal Tennis Academy met als doel de ultieme kampioen te worden. Tijdens lessen en toernooien werken spelers aan hun skills, maar uiteindelijk zullen ze Mario moeten verslaan om naar de hoogste regionen door te stoten. Er zijn verschillende spelstanden waarin je als Mario, Peach, Waluigi of Donkey Kong kunt spelen. Hoe verder je komt in het verhaal, hoe meer personages je vrijspeelt elk met hun eigen bijzondere moves.

avatar van Devoo
Wederom een schitterend spel op de Game Boy Advance. Verslavend, mooi en tof om te spelen. Officieële Europese naam is trouwens Mario Power Tennis.

joeri592
nee mario power tennis is op de gamecube deze heet gewoon mario tennis power tour

avatar van Devoo
Nee, ik heb hier het doosje liggen. De Europese naam is ook Mario Power Tennis. De cover op deze site, is van de Amerikaanse versie, en die naam is zoals je ziet iets anders.