FIFA International Soccer (1993)

Alternatieve titel: FIFA '94

3DO / Commodore Amiga / Game Boy / PC / Sega Game Gear / Sega Master System / Sega Mega Drive/Genesis / Super NES
Sports

Ontwikkeld door Extended Play
Uitgegeven door Electronic Arts

Kies je favoriete nationale team uit 40 landen en ga de strijd aan met de andere landen. Speel oefenwedstrijden, een toernooi, een competitie of play-offs. Je kunt kiezen uit 5 verschillende strategiën om je tegenstander te vernederen.

avatar van playzz82
Dit was voor 1993 een geweldige game natuurlijk, heb hem dan ook kapot gespeeld toen.
De opvolger fifa soccer '95 was al helemaal te gek.. zucht... geweldig was dat toen met die simpele controls nog
Nu speel ik fifa'09 op de ps3 en er is zoveel veranderd ook voornamelijk natuurlijk in positief opzicht, maar soms verlang ik nog wel eens terug naar die gouwe ouwe megadrive met dit soort games.