Toilet Tycoon (2006)

Alternatieve titel: Der Klomanager Deluxe

Simulation

Ontwikkeld door Anvil
Uitgegeven door MSL

Toilet Tycoon is de internationale release en remake van de duitse amateur game, der Klomanager. Bouw je w.c.-imperium op, van één oude toiletjuffrouw, tot een volledig geautomatiseerd ontlasting-verwerkingsbedrijf. Maar pas op dat je concurrentie je schone plee's niet bevuild en je contracten afpikt, door je op te zadelen met groepen veelkotsers, brilplassers of poepsproeiers.

neo (crew)
Net toen je dacht dat de meest belachelijke Tycoons al gemaakt waren....

avatar van Princess Piranha
Dit is echt belachelijk.

Game_Kaza
Ik geloof dat ik misselijk word Bruine smurrie...

avatar van Mart
Ik zag deze game net bij de updates staan en toen ik de titel zag dacht ik echt zo van "What the f**k?". Toen heb ik de beschrijving gelezen en toen lag ik echt in een deuk Ik heb hier net de demo van gedownload en hem eventjes gespeeld... Maar wat is dit een belachelijke game zeg

Lexcoaster
Zo'n beetje de meest belachelijke game allertijden. Heerlijk dom spel.

avatar van Dragonslayer
0,5
Demo gespeeld en ja hoor, deze game slaat helemaal nergens op. Wat is er nou leuk aan toiletten bouwen?!

Ik kwam ook niet bij van het lachen
Je eigen wc-imperium HAHAHA!!!

Waar slaat dit in vredensnaam op???

Lexcoaster
jellecomicgek72 schreef:
Waar slaat dit in vredensnaam op???

Het slaat helemaal nergens op natuurlijk.

Dr. Salvador
Is dit serieus een spel!

Hahha, moet je soms remsporen aanleggen ofzo!

Dr. Salvador

Mijn eigen grap blijft leuk!

Nou vooruit

haha

avatar van kaholiic
Dit..Dit is simpelweg het beste spel ooit. 5*.

Dr. Salvador
Je hebt hem niet eens gespeeld!

avatar van Awake78
Ik voel een 'stemmen verwijderd' aankomen. Is Boordappel al weer terug uit Berlijn

avatar van Feyenoord100jaar

Nr 3 RE4
Nr 4 Super Mario
Nr 5 Toilet Tycoon!

{Review}

Laat ik het kort houden. Toilet Tycoon is niks minder dan geniaal. Alles is perfect. Prachtige Graphics, een episch diep verhaal en gameplay om je poepvingers van af te likken.

Wat een prachtige Graphics. Wat een gedetailleerde poep. Nog nooit zo iets in mijn hele leven gezien. Je kan het gewoon bijna ruiken, proeven en voelen. Geweldige WC design. Perfectie is het enige woord dat me te binnen komt vliegen.

Wat soepel! De WCborstel gaat zo ongelooflijk vloeiend over de bril. Wat een precisie, wat een gevoel. Overweldigend & soepel. De bochten zijn geen enkel probleem. Je vliegt er overheen.

Verhaal is gewoon te gek. Personage's met gevoel. Wat wil je meer. Prachtig goed verteld en ik moest minstens 4 keer een traantje wegpinken. Zo zielig. De poep is zo overweldigend.

Conclusie:
TT is simpelweg Episch. Alles is perfect uitgewerkt.

avatar van Awake78
Ik vrees dat mijn geloofwaardigheid op deze site (voor zover ik die al had ) hieraan kapot gaat

Nijmegen
ROFL

Prachtige Review kaholiic! Ik ben nu ook bezig met mijn review.

avatar van Feyenoord100jaar
kaholiic schreef:
De WCborstel gaat zo ongelooflijk vloeiend over de bril.

LOL

Dank jullie allen!

Nijmegen
Nice gameplay voor de liefhebber.

YouTube - Toilet Tycoon jeu de merde

avatar van Awake78
Squall Lionheart heeft spijt als haar op zijn hoofd dat ie deze heeft toegevoegd

avatar van kaholiic

Ik krijg kriebels in me buik als ik het zie.

(Korte) Review'

Toilet Tycoon is episch. Je leeft gewoon mee met de personages die naar de wc gaan. Kijk eens hoe hard die poppetjes moeten plassen en dat is nog maar het begin van dit epische w.c. bezoek.

Kijk eens hoe hard alle uitwerpselen naar het riool gaan, wat een wildwaterpret. Kijk die wc-eend eens gaan in de wc, Kwaak, Kwaak zegt de eend hoe spoelt al het vuiligheid weg uit de w.c-pot. Wat een snelheid en wat een sensatie.

Dan moet nog even de luchtverfrisser en de borstel aan de pas komen. Kijk dat eens gaan. Kijk die haren van de borstel alle overige poeprestjes schoonmaken.

Conclussie: Toilet Tycoon is episch, zoniet legendarisch, alles wat een goede game moet hebben zit hierin. Je kan in de game zovaak naar de wc gaan om te poepen als je wilt. Ik geef hier een 5* voor,

avatar van kaholiic
Kijk eens! Hahaa, goede Review Jelle.

avatar van Awake78
Ik zou hem zeker opgeven als review als er weer eens een prijsvraag komt! Succes verzekerd.