Toilet Tycoon (2006)

Alternatieve titel: Der Klomanager Deluxe

Simulation

Ontwikkeld door Anvil
Uitgegeven door MSL

Toilet Tycoon is de internationale release en remake van de duitse amateur game, der Klomanager. Bouw je w.c.-imperium op, van één oude toiletjuffrouw, tot een volledig geautomatiseerd ontlasting-verwerkingsbedrijf. Maar pas op dat je concurrentie je schone plee's niet bevuild en je contracten afpikt, door je op te zadelen met groepen veelkotsers, brilplassers of poepsproeiers.

misterwhite
Toilet Tycoon revieuw

Deze game heeft voor mij een grote emotionele waarde, het begon allemaal in 2006 toen ik verhuisde naar Amerika voor men studies als toiletman te doen In Harverd. Als ingangsexamen moesten we deze game spelen, ik zag het al helemaal zitten.
Het begin was gewoon briljant, ik kreeg er tranen van in men ogen. Ik werd verslaafd!
Na men een tijdje kwam de geweldige expension uit die ook online functie kreeg, heb ik samen met Bush, Bin Laden, Sarkozy, Dalai Lama & Megan Fox gespeeld.
Ook kreeg dit prachtige spel een mooie film met als Nederlandse titel: 2 dames met een kopje.

Conclusie: Ik heb een Harverd diplome, hoogstaande contacten en een verslaving.

Dik 5* en nummer 1 en men top 10

misterwhite schreef:
Toilet Tycoon revieuw

Conclusie: Ik heb een Harverd diplome, hoogstaande contacten en een verslaving.

Dik 5* en nummer 1 en men top 10

Beste bericht en review ooit op gamesmeter.

Wat is het doel van het spel? Toilet Tycoon klinkt behoorlijk spannend... Moet je schijt uit toiletten schrobben? Of de pleepot economie redden?

misterwhite
Je moet je eigen sanitaire paleis creeëren, die van men goeie Vriend Barack heet The Brown House, die van Bin Lade 'My house'

avatar van jirachi04
Heb ik alleens in het echt moeten doen. Tijdens Jong nederlandkamp had de hele groep straf vanwege snoepen na het tandenpoetsen :L. De snoep was lekkerder dan wat erna kwam. Sindsdien niet meer gesnoept

Heb de game laatst weer eens geinstalleerd op m'n pc. Tsjaa, als het mocht zou ik zo weer 5 sterren gegeven hebben, alleen krijg ik dan moderators op m'n dak. Nog nooit een spel gespeeld waarbij het verhaal zo goed is als in deze game, alleen jammer dat de game geen online mogelijkheden heeft. Dat zou misschien een optie zijn voor Toilet Tycoon 2, om de speelduur wat te verlengen, wellicht ook nog een co-op, lekker samen wc's onderschijten, lijkt me lachen. Toch blijft het een epische game in elk opzicht.

avatar van LimeLou
Ook gehuild bij het einde? Prachtig emotie, he.

Oohh ja prachtig, zeer emotioneel einde inderdaad.

avatar van Them
Ik heb me wederom weer verbaasd over het combat systeem. Het werkt voor geen meter. Die eindbaas was echt een bitch to kill. Zeker 30x opnieuw een sanitaire voorziening moeten maken voordat ik er echt klaar was. En zoals Jelle al zegt... die einddialoog! Prachtig! Vooral de manier waarop die die dingen zo zegt zo met z'n mond en zo... sprakeloos!

avatar van LimeLou
Geld stinkt niet , mijn jongen.... Behalve als je toiletten schoonmaakt...

avatar van jirachi04
Maar je hebt de wc toch niet schoongemaakt met de geeltjes?

Wat zijn geeltjes?

avatar van jirachi04
Een lang in gebruik genomen benaming voor een 25 gulden. Het komt van het gele biljet die in de tijd van 1861-1909 in gebruik was en het geeltje werd genoemd.
In 1982 kwam er wel verwarring met een geel 50 gulden biljetje.

Aaaahh geschiedenisles....

Ken je geld , jongen.