Hunter: The Reckoning (2002)

Nintendo GameCube / Xbox

Ontwikkeld door Digital Mayhem en High Voltage
Uitgegeven door Avalon, White Wolf en Interplay

Jij bent uitgekozen om The Reckoning te komen versterken. Je staat op het punt om in de World of Darkness te gaan waar de mensheid bijna is vernietigd door vampieren en bloeddorstige monsters. Als een Hunter ben je immuun voor de monsters en vampieren, en daarom ben jij de aangewezen persoon om al het gespuis uit te schakelen, voordat de totale mensheid is vernietigd. Je hebt de keuze uit vier verschillende Hunters, die elk hun eigen karakter en vechttechnieken hebben. In totaal moet je drieëntwintig levels voltooien.