Alex Kidd in the Enchanted Castle (1989)

Nintendo Wii / Sega Mega Drive/Genesis / PlayStation 3 / PlayStation 4 / Xbox 360 / Xbox One / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Sega
Uitgegeven door Sega

Alex Kidd is een inwoner van de planeet Aries. Alex krijgt te horen dat zijn verdwenen vader, toch in leven is en zich momenteel bevind op planeet Paperock. Paperock is een planeet waar je goed moet zijn in het spelletje 'Paper, Rock and Scissors' om ergens te geraken. Met die gedachte neem je de controle over Alex, en verken je de planeet om je verloren vader te vinden. Versla vijanden op de onvriendelijke planeet om je vader te vinden.