Hexplore (1998)

single player / online

Ontwikkeld door Heliovisions
Uitgegeven door Infogrames

Het is het jaar 1000 en je bent McBride, een avonturier. Je kamp wordt verwoest en je metgezellen zijn ontvoerd door Garkham, een tovenaar. Samen met een boogschutter, een krijger en een goedaardige tovenaar ga je op pad. Door gebruik te maken van de specialiteiten van de vier verschillende karakters baan je je een weg door kastelen, grotten, tempels en meer, met als doel Garkham terug te pakken.

avatar van woeler82
Vroeger ooit eens gespeeld maar halverwege gestopt.
Heb deze bij GOG gekocht voor € 2,00 , hopelijk kan ik hem uitspelen
Hij is toch moeilijker als die lijkt, als de graphic je stoort moet je niet aan dit spel beginnen
Is een oude klepper alleen de battle vind ik leuk en de muziek al klink de laatste na een tijdje
eentonig

avatar van woeler82
Het spel is niet echt leuk meer , nadat ik lvl 1 compleet gedaan is bij lvl 2 geen levens generator te vinden
Het spel wordt opeens erg moeilijk omdat je het moet halen met de sporadische potions die je vindt in
de lvl 2.
De monsters zijn te talrijk en om via resurection het lvl te halen is erg lastig.
Ik ben er maar mee gestopt, jammer van het spel