Deception III: Dark Delusion (1999)

Alternatieve titel: Soumatou

PlayStation
Strategy

Ontwikkeld door Tecmo
Uitgegeven door Tecmo

Al voor een lange tijd heeft het land van Burganfada al slaven geleverd aan het eiland Alendar. Op een dag wordt het gezin van een jong meisje genaamd Reina ontvoerd en naar Alender gebracht voor slavernij. Reine moet voor koning Frederick die meteen ziet dat Reina de kracht heeft om magische vallen te zetten. Nadat Reine hier achter komt gaat ze op pad om haar ouders te redden en leidt iedereen in haar dodelijke vallen die in de haar weg komen. Er zijn meer dan 2000 verschillende vallen te maken. Zal het Reina lukken om haar familie te bevrijden en intussen niet te veranderen in een kille moordenaar?

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.