Super Smash Bros. Melee (2001)

Nintendo GameCube
Fighting

Ontwikkeld door HAL

Kies uit vijfentwintig van Nintendo's grootste sterren, en vecht het uit in allerlei verschillende Nintendo werelden.

avatar van Spawn NL
JohnWilliams schreef:
Maarten je vergeet de beste:"Peach".
En ook Cannondorf is onwijs goed!

Roy staat gewoon overal boven, je gaat lekker aan de zij kant je zwaardje staan opladen tot er iemand voorbij komt gevlogen en slaat hem vervolgens het level af, heerlijk.

Spawn NL schreef:

Persoonlijk vind ik Marth wat fijner.

De 2 Broeders zijn gewoon beide erg goed
Als je boos bent helpt een potje Melee erg goed want zoals Spawn_NL al zei....met een volladen zwaard vliegt het slachtoffer het hele level rond, en dat is inderdaad heerlijk!

Matthijs
die trophies waren allemaal niet gemakkelijk te verkrijgen, en dan nog de Adventure-mode op Very Hard, , ik werd er helemaal gek van, ik had Giga-Bowser op 596% schade, ikzelf had 70% schade, ik was met Roy en wilde hem met A/bash uit het scherm slaan, maar toen ging ie op me zitten, kon ik de hele Adventure-mode weer opnieuw gaan doen..
ik ben zelden zo pissed-off geweest

avatar van JohnWilliams
Tsja, het moet toch allemaal niet te makkelijk gaan hé Matthijs.

Matthijs
Dat is zo, op dat kleine detail na vind ik dit ook één van de meest vermakelijke games die ik ooit heb gespeeld, multiplayer is nog steeds top, en heb ook de Events, Adventure, Classic en die andere Mode al meerdere malen uitgespeeld. Trophies heb ik bijna allemaal, sommige zijn echt onmogelijk te verdienen.

En mijn favoriete karakter is toch wel Roy, daar ben ik echt heel goed mee. Integendeel tot Marth, die toch wat te snel en slap is, Roy is een goed evenwicht, niet té sloom en is toch nog behoorlijk sterk.

avatar van JohnWilliams
Roy is inderdaad goed, je kan lekker rammen met dat poppetje maar ik zou Cannendorf, Falco & Peach ook maar eens proberen want die kunnen ook best aardig uit de hoek komen.

Ik speel meestal met Link, vind die toch het fijnst, maar bij 100-man melee vind ik donkey kong weer heel fijn met die aanval dat hij zo op de grond gaat rammen, dan mol je ze zo

Cannendorf

Ganondorf.

Matthijs
Ja, ik vind Mewtwo ook altijd erg goed spelen, Ganondorf is echt sterk maar ook supertraag, en Falco (evenals Fox) ben ik niet zo'n fan van, Peach heeft idd wel een stel vette moves.

@ deftone, inderdaad, die heb ik ook met DK gehaald, met Link of Young Link lukte het mij echt niet, kreeg je trouwens wel een lamme duim van, constant op A drukken, (15-Minute-Melee)

Matthijs schreef:
Peach heeft idd wel een stel vette moves

Ik kwam er laatst achter dat haar Z > erg sterk is

avatar van JohnWilliams
Haar Golfsticks, pan en tennisracket zijn ook niet verkeerd.

Matthijs
ook die Toad als je hem op het juiste moment inzet, nog beter trouwens: die A/omlaag-aanval van (vooral) Marth en Roy,

avatar van JohnWilliams
Er is geen Toad in Melee. Ik denk dat je je vergist Matthijs...

avatar van Spawn NL
Maar Toad is wel de bomb in super mario kart, Altijd mijn favo character geweest

Matthijs
Ik bedoel die aanval van Peach, een soort terugkaatsaanval

avatar van JohnWilliams
Oh oké ik begreep je niet goed. Die aanval is wel grappig maar die gebruik ik bijna nooit.

5 5 5 5 5 5 5 5 5

mausland schreef:
5 5 5 5 5 5 5 5 5

???

5 sterren voor SSBM bedoeld ie! En terecht ;P

avatar van JohnWilliams
Oh, ik snapte het niet...inderdaad zeker wel verdient, deze Game blijft mooit in mijn Top 10 staan!

avatar van Zuzuu
John, ik denk dat jij één van de grootste Mario fan bent op GamesMeter.

Zuzuu schreef:
John, ik denk dat jij één van de grootste Mario fan bent op GamesMeter.

Dat bevat ik maar als een compliment, ik vind Mario een geweldig ventje maar ook ben ik gek van zijn lady Peach ook een grappige Character. Maar ook ben ik een Rayman Fan!

avatar van 7higer7
zeer goeie game zonder meer een van de beste vecht games die ik ooit op de gamecube gespeelt heb en met al die characters te kunnen vrijspelen ben je met deze game erg lang mee zoet

avatar van Zuzuu
@ John, inderdaad, dat kan ik zien aan je avatar, probeer ook eens mario als avatar.

Zuzuu schreef:

Ben aan deze gehecht 1st was hij groen, nu is hij rood omdat een aardig iemand hem een ander kleurje heeft gegeven.

Sims
Geweldig, maar niet even geniaal als de originale Smash. 4

Muffinhead
JohnWilliams schreef:

uhm kunnen we weer even verdergaan over het spel ^^'

Sims schreef:
Geweldig, maar niet even geniaal als de originale Smash. 4

ik vind dit eigenlijk de perfectie van de vorige game, op zich alles nog hetzelfde, alleen véél uitgebreider, mooiere graphics en betere besturing

Matthijs schreef:

En veeeel meeer chara's en levels waar je uit kan kiezen!