Kagero: Deception II (1998)

Alternatieve titel: Kagero: Kokumeikan Shinsho

PlayStation
Strategy

Ontwikkeld door Tecmo
Uitgegeven door Virgin en Tecmo

De Timenoids waren ooit menselijk. De Timenoids kozen onsterfelijkheid in de plaats van menselijkheid. Een resultaat van deze keuze is dat ze niet kunnen bestaan in de mensenwereld. Bang voor een aanval van de mensenwereld ontvoeren ze een jong meisje die Millenia heet. Zij wordt de beschermer en leider van de Timenoids en het is aan de speler de taak het kasteel van de Timenoids te beschermen van menselijke indringers. Tijdens 30 levels zal Millenia het moeten opnemen tegen ninja, soldaten, babaren, tovenaars, dieven en ridders. Je verslaat vijanden door eerst een val te zetten en vervolgens Millenia als aas te gebruiken om zo mensen in de meest vreselijk vallen te lokken.