ZooCube (2002)

Nintendo GameCube / Game Boy Advance / PC / PlayStation 2
Puzzle

Ontwikkeld door PuzzleKings en Graphic State
Uitgegeven door Acclaim, PuzzleKings en Midas

De naargeestige Dr. Bruc Ooze is aan het experimenteren geslagen, en daardoor zijn alle dieren op Aarde van vorm aan het veranderen. Aan jou de taak om de Dr. te stoppen met een magisch apparaat; de ZooCube. De ZooCube is een mechanische dobbelsteen die in het midden van het scherm zweeft. Vanuit verschillende hoeken in het scherm drijven vormen van dieren naar de ZooCube toe, en het is aan jou om de juiste vormen aan elkaar te plakken. Op deze manier kun je bijvoorbeeld varkens en giraffen weer de vorm geven die ze horen te hebben. In het spel zitten dertig verschillende dieren verwerkt. In dien je alle beschikbare levels hebt voltooid, is Dr. Buc Ooze verslagen.

avatar van Princess Piranha
1,5
Ach, voor een paar minuutjes is het wel grappig, maar voor de rest vond ik er niet zo veel aan