Mega Man X2 (1994)

Alternatieve titel: Rockman X2

Super NES / Nintendo Wii U / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Capcom
Uitgegeven door Capcom

De X-Hunters uit Mega Man X zijn terug. Dit keer willen ze een geheim wapen nieuw leven inblazen. Ze zijn aan het werk om Zero opnieuw tot leven te wekken. Ze hebben alle onderdelen voor Zero al in hun bezit behalve de controle chip. Deze heeft Mega Man X. In een poging om Mega Man X in de val te lokken laten ze Mega Man achter de verschillende onderdelen van Zero aangaan om zo uiteindelijk alsnog de controle chip te stelen en Zero compleet te maken. Het is aan Mega Man de wereld te redden en de X-hunters te stoppen.

avatar van hectometersnor
De minste van de 3 SNES edities maar nog steeds een hele leuk Mega Man X game

Verschijnt op 24/7 op Nintendo Switch als onderdeel van de Mega Man X Legacy Collection