Rocket: Robot on Wheels (1999)

Nintendo 64

Ontwikkeld door Sucker Punch
Uitgegeven door Ubisoft

Rocket behoord tot Dr. Gavin, een architect en eigenaar van een futuristisch themapark. Maar voor de nacht van de opening van dit park op een feestje verlaat Rocket iedereen. Hij is er namelijk achter gekomen dat ene Jojo het hele themapark wil laten ontploffen. Dr. Gavin gaat de avond ook weg en komt pas de volgende dag terug voor de opening. Nu staat Rocket er alleen voor en moet hij Jojo stoppen en het themapark redden nog voordat Dr. Gavin terug komt!

Natan85
Nog niemand hierop gestemd?
Was een redelijk grote, soms zelfs free-roaming achtige, originele platformer. Zeer vermakelijk, afentoe best pittig though