Jazz Jackrabbit 2 (1998)

PC / Macintosh
Platform / Shooter

Ontwikkeld door Epic en Orange
Uitgegeven door Project Two

Jazz Jackrabbit is tot ridder geslagen door de koningin van Carottus, omdat hij haar dochter, Eva Earlong, heeft gered. Tijdens de bruiloft van Jazz en Eva steelt Devan Shell de 12-carrot diamanten trouwring. Koningin Earlong gooit daarna Jazz in de koninklijke kerkers omdat hij eigen alleen met de prinses mocht trouwen als hij Devan verslagen had. Spaz, de broer van Jazz, krijgt de sleutel van Jazz's kerker van Eva en samen moeten ze de ring van Devan terugstelen.

Zeer geinig en vermakelijk spelletje. Soms lastig maar meestal goed te doen. Het zag er grappig uit en speelde lekker. Prima tijdverdrijf.

Vandaag opnieuw gespeeld.
Een erg leuk spel en er kwamen weer oude herinneringen naar boven! het spel is leuk in elkaar gezet en niet te moeilijk, verder zijn sommige dingetjes wel even goed koppie koppie (goed nadenken). Verder heb ik me geen moment verveelt bij dit spelletje, de levels zijn allemaal even leuk gemaakt en het aparte van dit spel is dat het spel gemaakt is door Nederlandse gamemakers en dat maakt het natuurlijk wel heel speciaal. Daarom ook hiervoor de volle 5 sterretjes.