Jazz Jackrabbit 2 (1998)

PC / Macintosh
Platform / Shooter

Ontwikkeld door Epic en Orange
Uitgegeven door Project Two

Jazz Jackrabbit is tot ridder geslagen door de koningin van Carottus, omdat hij haar dochter, Eva Earlong, heeft gered. Tijdens de bruiloft van Jazz en Eva steelt Devan Shell de 12-carrot diamanten trouwring. Koningin Earlong gooit daarna Jazz in de koninklijke kerkers omdat hij eigen alleen met de prinses mocht trouwen als hij Devan verslagen had. Spaz, de broer van Jazz, krijgt de sleutel van Jazz's kerker van Eva en samen moeten ze de ring van Devan terugstelen.

avatar van UndahCovah
Lol, dat dat nog bestaat voor dit spel? Ik weet wel dat ik jaren geleden hier enorm veel lol mee heb gehad. Vooral de co-op mode

Game_Kaza
Een topgame durf ik dit niet te noemen. Wel een vermakelijke leuke, ouderwetse 2D game. Dit is niet een game die je echt lang bij staat of waar je lang mee bezig bent.

3,5 voor het vermaak.

UndahCovah schreef:

ja knap he?

Ik ben ervoor om het te promoten want ik zie voorlopig niet alsnog t derde (3D)deel uitkomen (in tegenstelling tot DN) maar dit is een leuk alternatief. Dus als mensen de site nog niet kenden en t leuk vinden om online te spelen...

Zor dan dat je versie 1.23 hebt en dan hoef je alleen maar een server te kiezen (die niet prive is natuurlijk, maar zijn er genoeg vaak) en je kan aan de slag in de door jou gewenste speelmode. Bij elke server staat zoals je misschien al gezien hebt welke mode er wordt gespeeld en hoeveel mensen erop spelen/hoeveel mensen max kunnen spelen op de betreffende server.

Ik ga als t kan me ook aanmelden daar om online te spelen want vind t een topspel. En ik ga in de toekomst ook zelf levels ontwikkelen.

Dus voel je vrij om t wel of niet te doen natuurlijk.

avatar van wiiplayer
ik vind hem wel leuk
4.5****

Zeer geinig en vermakelijk spelletje. Soms lastig maar meestal goed te doen. Het zag er grappig uit en speelde lekker. Prima tijdverdrijf.

Niet beter dan zijn voorganger maar wel goed, misschien wel beter dan de Christmas Chronicles.

avatar van Draugen
Eén van de leukste 2D platformers aller tijden; nu een bijna uitgestorven genre. Ik speel de online multiplayer mode nog wel eens met veel plezier.

avatar van Florsi Florsa
Het spel waar ik mijn nickname aan heb te danken.* Wat heb ik dit vroeger veel gespeeld.

*Zie ook dit of bel, 0800 356774.

Vandaag opnieuw gespeeld.
Een erg leuk spel en er kwamen weer oude herinneringen naar boven! het spel is leuk in elkaar gezet en niet te moeilijk, verder zijn sommige dingetjes wel even goed koppie koppie (goed nadenken). Verder heb ik me geen moment verveelt bij dit spelletje, de levels zijn allemaal even leuk gemaakt en het aparte van dit spel is dat het spel gemaakt is door Nederlandse gamemakers en dat maakt het natuurlijk wel heel speciaal. Daarom ook hiervoor de volle 5 sterretjes.

avatar van Big Sparrow
deze ken ik nog wel mn aller aller aller eerste game
ik had in het begin zelfs moeite met de besturing

mijn nickname is Berberris, zoek
die maar is uit

avatar van nakur
"Gaan met die banaan"

avatar van Brains
Wow, pure nostalgie voor mij. Vroeger grijsgespeeld
Erg leuk nog steeds.

avatar van suddenjob
Vroeger op de basisschool lieten we elkaar altijd onze eigengemaakte levels spelen, ontzettend vermakelijk! Zeker als je je level vol vallen en irritante triggers zette. Verder was natuurlijk de Co-Op en gevechts functie ontzettend cool met meerdere mensen, of als je je eigen draai gaf aan een standaard gevechtslevel, waar de ander dan geen bal meer van snapte .

avatar van Dark Lord Andrew
Pas weer eens gespeeld
Glorieus spel!

avatar van Miss.Blonde
Vroeger een tijdje gespeeld, maar het begon al vrij snel te vervelen. Als je het speelt moet je het groene personage kiezen want het rode geval kan niet eens normaal springen of wat dan ook. Je ging steeds af. Maar verder wel een leuk spel hoor..

Ga alleen geen cijfer geven aangezien ik me haast niks kan herinneren en het maar een tijdje heb gespeeld..

avatar van Draugen
Je moet juist Spaz (die rode) kiezen. Die heeft dubbele sprong.

avatar van Miss.Blonde
Oh oke, en volgens mij kon je tijdens het spel door ook steeds wisselen van personage? Op welke toets moet je dan klikken?

avatar van Draugen
Volgens mij moet je dan jjmorph intypen.

SouthParkFan
Kreeg dit spel van de vriendin (inmiddels ex) van mijn broer. Het is wel leuk om zo tussendoor te doen,en het heeft leuke levels.

SouthParkFan
Dit hoort hoger te staan dan 249! Dit is beter dan deel 1!