Samurai Shodown III (1995)

Alternatieve titels: Samurai Shodown III: Blades of Blood | Samurai Spirits: Zankurō Musōken

Arcade / Neo Geo Advanced Entertainment System / Neo Geo CD / PlayStation / Sega Saturn / Nintendo Switch / PlayStation 3 / PlayStation 4 / PlayStation Portable / PlayStation Vita / Nintendo Wii / Xbox One
Fighting / Action

Ontwikkeld door SNK
Uitgegeven door SNK, Hamster, Sony, Playmore en D4

Ze noemen hem "The Demon." Zijn echte naam, Zankuro Minazuki. Zonder reden valt hij onschuldige mensen aan en vermoord hij hen. Degene die hem probeerde tegen te houden faalden allemaal. Kan niemand hem stoppen? Op een dag lukte het Zankuro niet om een persoon te vermoorden. Een paar jaar layer gaan verschillende Samurai's en zwaardvechters over tot actie en gaan allemaal met hetzelfde doel op pad: om Zankuro Minazuki voorgoed te stoppen. De game bevat zes nieuwe characters en speelt zich af tussen Samurai Shodown deel 1 en 2.

avatar van mok
mok
ze worden elke keer beter en beter