MotorStorm: Pacific Rift (2008)

Alternatieve titel: MotorStorm 2

PlayStation 3
Racing

Ontwikkeld door Evolution
Uitgegeven door Sony

MotorStorm: Pacific Rift draait net als het eerste deel om hectische offroad-races met bijvoorbeeld de buggy's en de vrachtwagens, en dat speelt zich ditmaal af op een eiland. De game kan met vier spelers splitscreen worden gespeeld en bevat een online multiplayer-modus.

volgensmij is die pas in december 2008 te koop hoor

avatar van paulisdik
Dat staat in ieder geval wel bij statistieken.

avatar van killer7
Heb net de demo gespeeld, ziet er weer gelikt uit.

Ps. heb hem gedownload d.m.v. een promotiecode die ik via mail heb ontvangen.

avatar van jaspertje3
Jep, ik heb ook een promotiecode ontvangen! Ga em straks ff checken. Het schijnt wel behoorlijk exclusief te zijn als je een code hebt ontvangen. Wel gaaf!

avatar van killer7
Het is idd exclusief, want zonder de promotie code is hij gewoon niet te vinden en te downloaden in de PSN.

De demo is al grijs gespeeld, alleen erger ik me aan de besturing van die monster truck haha net echt

Ga ik deze kopen?

joeri592
dat moet jij weten

avatar van mnrk
Heb ook de demo gedownload via Playstationstore...

T spel ziet er weer super uit...grafisch, geluid en de besturing zijn weer dik in orde.

Ik heb maar besloten hem toch te kopen moet hem alleen nog binnenkrijgen. Verder raad ik iedereen aan hem te kopen bij mediamarkt is maar 55 euro! (bijna alle games zijn in de release week ongeveer 50 euro bij mediamarkt. Metal gear heb ik in de eerste week gekocht voor 44 euro! inclusief een gratis dvd)

avatar van killer7
spel is super, de demo was tof maar de spel is toffer, e-plaza bij ons verkoopt hem al .

ga weer verder met het racen.

Ik hoop echt dat hij net zo veelzijdig is als deel 1 ....

avatar van AmazingPP
Als je van race-spelen houdt moet dit toch het ultieme spel voor je zijn. Ikzelf ben er niet zo'n fan van, maar mijn maat wel en soms spelen we dit spel samen. Ik moet zeggen dat ik wel eens slechtere spelen heb gespeeld in dit genre. Het stuurt lekker, je hebt vrij veel vrijheid, het ziet er goed uit, alleen die muziek. Wat een k*t-herrie!! Het was leuk geweest als je zelf je muziekjes eronder had kunnen zetten. Dat is dan ook wel het enige minpuntje van de game. 4 *

Deel je mening, AmazinPP. Wat betreft niet-realistische racers is dit best zeer goed. De handling van je wagens is goed onder de knie te krijgen en de pistes bieden genoeg uitdaging en ruimte jezelf te beteren. Ben wel nog maar pas begonnen dus of het op lange tijd motivatie biedt moet nog blijken.

Wel een best moeilijk spel, een crash betekent zo goed als altijd het einde van de missie en het gebeurt dan ook vaak dat ik een race afbreek na een crash.

Ik heb onlangs geprobeerd een on-line race te houden maar vond geenenkele medespeler op de server. Is dat een algemeen playstation network probleem of was er echt geen speler beschikbaar? Iemand ervaring hiermee?

avatar van Hadouken
Ik ben wel eens online gegaan en toen waren er gewoon spelers. Wel enkele maanden terug, dat wel...

Dr. Salvador
Is dit deel beter dan deel 1?.

avatar van Hadouken
Heb het eerste deel niet gespeeld, maar toen deze uitkwam zeiden ze dat dit deel meer als een uitbreiding aanvoelde, meer van hetzelfde. Dus als je deel 1 niet hebt gespeeld kun je het beste deze nemen denk ik.

Dr. Salvador schreef:
Is dit deel beter dan deel 1?.
Dit deel is beter hoor, veel gevarieerder qua omgevingen tegenover zijn voorganger.

Oke bedankt

Geen dank.

avatar van Martijn
Heeft er iemand al een DLC baan online gespeeld? Ik ben er nog nooit 1 tegen gekomen.

Dr. Salvador
Dan heb ik nog een klein vraagje: Wat voor muziek heeft deze game?.
Ik hoop wel Metal of Hardcore, en ik hoop NIET op rapmuziek, of te vrolijke feestmuziek, want daar heb ik een hekel aan.

Dr. Salvador schreef:
Dan heb ik nog een klein vraagje: Wat voor muziek heeft deze game?.
Metal staat er genoeg op, helaas geen hardcore, wat ergens ook wel te verwachten is. Hardcore is ook enkel maar weggelegd voor een select publiek, dat spreekt voor zich.

Wassup ! schreef:

Oke, ik hou zeker wel van Metal, dus ik ben blij dat dat er in zit! . Best wel jammer dat er geen Hardcore inzit, daar hou ik op zijn tijd ook wel van. Gabber Piet! . Heb jij deze game ook Wassup?, en wat vind je er van?. Deel 1 kan ik je ook wel aanraden.

Vroeger kon je nog wel eens op de oude xbox je eigen muziek in de games monteren.

Dr. Salvador schreef:

Zelf heb ik dit spel, ja. Ik heb het spel enkel nog niet uitgespeeld, vandaar dat ik nog geen cijfer heb toegekend aan dit spel. Maar ik vind dat dit deel een hele vooruitgang heeft geboekt tegenover het eerste deel. Meer keuze als het op voertuigen aankomt en ook de omgevingen zien er werkelijk prachtig uit. Kleurrijk, dat wel, maar dat mag wel in een spel als dit. De eerste MotorStorm heb ik zelf ook, mijn eerste titel die ik samen met Resistance: Fall of Men had gekocht in zo'n bundel die verpakt zat bij mijn PlayStation 3. MotorStorm heb ik trouwens ook uitgespeeld en als ik eerlijk moet zijn, was ik er niet meteen weg van. Maar naarmate ik het spel meer en meer speelde wist het mij wel te boeien. Ik weet dus best waar ik over spreek. Ik zou je MotorStorm: Pacific Rift zeker durven aanraden als je volop van het eerste deel hebt genoten. Zoniet, moet ik je teleurstellen, de formule van het eerste deel is zowat onveranderd gebleven.

Wassup ! schreef:

Oke, bedankt Wassup!. Deel 1 vindt ik erg vet, alleen de lange laadtijden, en de soms eentonige omgevingen vind ik minder. Maar het racen zelf vind ik echt geweldig!. Voor mij geen racespellen in een saaie baan, maar lekker ruig door de modder racen met vette crashes!. Misschien vraag ik hem wel voor Sinterklaas, want ik ben er nog steeds niet uit welke game ik zal vragen. Ik zit te twijfelen tussen: Dead Space, Kane And Lynch Dead Man, Little Big Planet en nu ook Motorstorm Pacific Rift!. Welke zal ik vragen Wassup!?, want jij hebt 3 van de 4 games gespeeld, en je hebt een goede smaak, en je geeft ook erg goede beoordelingen. Ik dacht ik vraag het wel aan jou.

Dr. Salvador schreef:

Goh, het zijn verschillende genre's die je daar allemaal opnoemt. Maar ikzelf had het meest genoten van Dead Space. Dead Space is op alle vlakken erg sterk, zou ik zelfs durven zeggen. Kane & Lynch: Dead Men daarentegen wist mij niet te bekoren, het schieten werkte bijzonder slecht, dat werkte bij mij voor veel frustratie. Maar de keuze blijft uiteraard aan jou.

Wassup ! schreef:

Oke, bedankt Wassup!. Ik denk dat ik toch maar voor Dead Space ga. Maar Little Big Planet is nu maar 20 euro overal, die lijkt me ook wel stoer. Is ook eens een keertje wat anders .

avatar van gamesz
Redelijke game, maar de verhouding tussen gameplay / AI en circuits is gewoon K.U.T.!!!

Leuke racer. Mooie levels, en tamelijk lastig. Wat de gameplay natuurlijk ten goede komt.

Nadeeltje vind ik de laadtijden en de muziek is soms wat teveel van het goede. (terwijl ik normaal erg van dit genre hou) Onder het gamen werkt het imo te opfokkend.

4.0*

avatar van Martijn
Hoe bedoel je dat Gamesz? Circuits vind ik super cool, de AI zeker niet slecht (probeer eens online) en de voertuigen rijden lekker.

@billy, sommige nummers zijn erg kut (waarom zit er R&B in een racegame!) Maar die kun je makkelijk skippen met pijlje naar rechts of zachter zetten met pijltje omlaag. Dat is wel een groot pluspunt, zouden meer spellen met muziek moeten hebben.

avatar van playzz82
Goede race-action game, kreeg hem destijds gratis bij mn ps3 en heb me er aardig wat uurtjes mee kunnen vermaken, de graphics zijn voortreffelijk en de gameplay is ook heerlijk
Ik kijk al uit naar motorstorm apocalypse.